טיפים לגיבוש עיצוב חנות וירטואלית לאתרי אינטרנט

עיצוב חנות וירטואלית אינו עוסק בוויזואליות גרידא. החנות שלכם באתר האינטרנט חייבת להיות מתוכנתת בצורה חכמה על מנת לאפשר ללקוחות שלכם לבטוח בכם ולרכוש מכם מוצרים. אנו לא אומרים שאתם, כמוכרים, לא בסדר, אלא שכאשר קו המכירה עובר לאינטרנט, המתרחש ברחביו אינו תמיד בשליטתכם. מומחי פישינג ופורצים מקצועיים עשויים לעשות טראקינג לפרטי החיוב של הצרכנים שלכם ומזה הם ממש חוששים. חנות שפועלת מהר, מגיבה יעיל ולא נתקעת היא בדרך כלל סממן לבטיחות בתחום זה ולכך שיש בה את ההגנות הנדרשות.

טיפ מס' 1 – ודאו כי חברת השירות שלכם מתמחה בבניית חנויות אינטרנטיות

חשוב לבדוק כי אתם עובדים עם חברה שהיא לא רק מומחית לבניית אתרים, אלא גם בהרמת חנויות אינטרנטיות מאובטחות המקנות ללקוחות שלכם את כל הבטוחות שהם צריכים בשביל להתנהל בה. חנות זו צריכה להתבסס על קריאה מהירה ויעילה לשרת ובכך לספק למשתמשים עבודה מהירה ללא אווירה של תקיעות והאטות.

טיפ מס' 2 – חשוב להתבסס על חנות וירטואלית מעוצבת

כמובן שליבת נושא בניית החנות הוא עיצובה. עיצוב חנות וירטואלית מומלץ לביסוס בדומה לעיצוב האתר שלכם. אם הזמנתם מחברת בנייה שירות עיצוב אתרים היא, קרוב לוודאי, תמליץ לכם על עיצוב חנות וירטואלית באותה דרך, באמצעות קובץ CSS ייחודי אשר מעגן בתוכו את כל הכותרות, הטקסטים והרקעים השונים של הדפים באתר. חנות וירטואלית שכזו מאפשרת ללקוח ליהנות מעיצוב אחיד ולבצע את הרכישה שלו באווירה אליה הוא הורגל בעת שיטוט באתר שלכם.

טיפ מס' 3 – ודאו שהחנות תואמת לשימוש במובייל

רכישות רבות מתבצעות בכלל מטלפונים סלולריים ולא מעמדת המחשב. לכן, מאד חשוב לוודא כי החנות שתוכנתה עבורכם מתאימה גם לשימוש בטלפונים ניידים. חשוב לבצע התאמות לטלפון הנייד על מנת שניתן יהיה לגלוש בדפי החנות מבלי שתיתקע או שיופיעו דפים קטנים שקשה לראות בעין לא מיומנת. בדרך זו אתם מבטיחים כי קהל הלקוחות שצפוי לפקוד אתכם יהיה רב ביותר, תוך שהוא יישם את הרכישות באמצעות טלפונים. התאימות למובייל בדרך כלל לא מצריכה שינויי תוכן אלא רק הזזות של אובייקטים קיימים על מנת לספק תנאי שיטוט טובים על גבי המסך הקטן.