כללים שחשוב להכיר בנושא בניית חנות וירטואלית באתר העסקי שלכם

לא יהיה זה סוד לומר כי בניית חנות וירטואלית היא הסדרה של מקור הפרנסה של העסק באינטרנט. ברם, יש חנות ויש חנות, והקונים בוחרים את מקור הקנייה שלהם באינטרנט באופן שונה לחלוטין מאשר בשוק הפרונטלי. באחרון, יכול הקונה להחליט כי למרות שהמוכר לא משדר אמינות ולא מסביר פנים, יש לו אחלה מוצר מבחינה עובדתית והוא קונה אותו ממנו בגדר "שגר ושכח", כשהוא כמובן משלם במזומן כדי למנוע עמו התקשרות בעתיד. בחנות אינטרנטית לא רק שאין את האפשרות הזו, מסירת פרטי האשראי עלולה לדלוף להאקרים ופצחני-פישינג שיחמדו את פרטי הכרטיס הקונה. מה עלול לגרום לקונים לחשוב שהחנות שלכם, כבעלי עסק, נפרצה? פעולות איטיות בסל הקניות, פעולות איטיות במסך החיוב, ביצוע החיוב מתעכב ונשלחת הודעת שגיאה מהמסוף שלכם תוך בקשה לביצוע פעולה חוזרת, וכד'. מהתרחישים הללו פשוט חובה להימנע.

בקשו מהמתכנת שלכם לאפשר לקונה לבחור באופציה של תשלום דרך הטלפון

בדרך זו – הלקוח יודע שאין לו ממה לחשוש. הוא מזמין את המוצר, לא מחויב, אצלכם בחנות אין משלוח עדיין והקנייה נרשמת רק כהזמנה. אתם חוזרים למזמין המוצר ומסדירים איתו תשלום פרונטלי בהגעה לחנות האמיתית שלכם או באמצעות כרטיס אשראי בטלפון. בדרך זו הלקוח חש שהקנייה שלו בטוחה והוא צפוי להישאר באתר שלכם.

ודאו שהקריאה לשרת אינה מלאה כשבוחרים מוצרים

ישנו הבדל גדול בין מסך החיוב לבין מסך בחירת המוצרים. במסך החיוב התהליכים לא תלויים לגמרי בכם אלא גם בפייפל ובחברות האשראי. אם אלו קורסים, גם האתר שלכם יעבוד לאט. אבל מסך בחירת המוצרים הוא לגמרי בשליטה שלכם. בניית חנות וירטואלית בה הוספת מוצר, הכפלת מוצר וכד' גורמות לדף להיטען מחדש באופן איטי ומרושל, אין לקונה סיבה לבטוח בכם. מבחינתו מדובר בקרקע פורייה לכשל אבטחת מידע. המהלך הנכון הוא להשתמש בכלים שמייקרוסופט, לינוקס ואפל מעניקות למתכנתים כדי לייצר קריאה חלקית לשרת במקרה כזה. ואז מה קורה? רק המשבצת של רשימת הקניות בעגלה מתחלפת בקצב מהיר בלי להיטען מחדש, ויתר הדף נשאר לעמוד במקום. זה יוצר גישה הרבה יותר אמינה בעת קנייה במסגרת חנות וירטואלית של בית עסק.