דיולנד – חברת הדיו והטונרים המשתלמת dioland.co.il

מעוניינים לרכוש דיו וטונרים בזול וגם באיכות? הכירו את חנות דיולנד! בדיולנד תוכלו לרכוש את כל מוצרי ההדפסה הרלוונטיים למדפסת שלכם במחירים מוזלים במיוחד וגם באיכות חסרת פשרות. מה הסוד של חנות זו וכיצד תוכלו ליהנות ממחירים נמוכים במיוחד?

החנות אינטרנטית – פועלת על פי איכות המוצרים בלבד

בשל כל שאין לה הוצאות מחשוב וחומרה היא מפנה את כל משאביה לבדיקת מוצרי דיו וטונרים. Dioland.co.il בוחנת כל פריט במשלוח שמגיע אליה לפני שהוא בכלל מועלה למכירה. נמצא פגם? הוא מועבר מיד בחזרה לספק. ואיך כל זה קשור למחירים זולים? משום שהספק מתגמל את החנות על פועלה החרוץ, ועל מניעתה את ההחזרים מהלקוחות מראש ולא בדיעבד. בשל כך, הוא מספק לה דיו וטונרים בתעריפים טובים במיוחד. הדבר מאפשר לה למכור לכם כל מחסנית דיו או דגם טונר במחירים שלא תאמינו שקיימים. נסו ותיווכחו: https://dioland.co.il.

שירות ההדרכות של החנות מאפשר לכל לקוח להיות בקשר איתה

בחנות משוחחים עם לקוחות שרוכשים את מחסנית הדיו הראשונה שלהם וגם עם לקוחות מנוסים מאד שבעברם היסטוריית רכש ענפה של מוצרים מתכלים למדפסות. היא מסייעת באמצעות הדרכות למצוא את מחסנית הדיו או דגם הטונר הרלוונטיים למדפסות שלכם ואם אתם צרכנים מנוסים תוכלו לקבל מהעובדים עדכון על דגמים חדשים של מחסניות דיו או טונרים ממוחזרים באיכות חסרת פשרות.

משלוח דלת לדלת פוטר אתכם מהגעה למרכז חלוקה

בנוסף לכל אלה, Dioland.co.il מבצעת משלוח דלת ודלת. הנציגים שלה מגיעים עד לכתובת שלכם ומספקים את המשלוחים הרלוונטיים. אספקת המשלוחים כוללת את כל מה שנדרש בשביל להשלים את הרכישה, המוצרים ארוזים, בצירוף תעודת משלוח והעתק חשבונית קנייה.