טיפים לרכישה חכמה של טונר למדפסת

מעוניינים לדעת איך רוכשים נכון טונר למדפסת? איך מוודאים שאין בלאי במוצר? איך עושים זאת גם אם אינכם טכנאים ואין ברשותכם את המשקל המיוחד של HP?  במאמר זה אנו מספקים את הטיפים שבאמת כל אחד צריך לדעת לפני שהוא בוחר טונר למדפסת לייזר.

טיפ מס' 1 – חנות אינטרנטית – יתרון

בחנות אינטרנטית אין התעסקות עם מכירת מחשבים וחומרה. לכן, כל המשאבים מופנים למכירת טונר למדפסת. בכך, ניתן לעשות בדיקות מקיפות לכל מוצרי המשלוחים, להחזיר משלוחים פגומים לספקים וכל זאת שבועות ולעתים חודשים לפני שהמוצרים עולים למדפי המכירה ומתפרסמים ברשת האינטרנט. ומה היתרון עבורכם? הספקים ויצרני הטונרים מאד לא אוהבים שאתם וחבריכם מחזירים להם מוצרים. כאשר ההחזר מתבצע מהחנות המקבלת ולא מכם, נמנעים ההחזרים שלכם. על כך, הספקים והיצרנים מתגמלים את החנות במחירי פתיחה נמוכים המאפשרים לה לסחור במומרי טונר למדפסת עד 70% פחות מאשר בשוק.

טיפ מס' 2 – מבחר טונרים למדפסת מחברות רבות – יתרון

אם ניתן לרכוש בחנות טונר למדפסת גם מוצר מקורי, גם מוצר תחליפי של חברה מסוימת וגם עוד 5-10 מוצרים מחברות אחרות, המשמעות היא שיש למדפסת שלכם הרבה מאד אפשרויות של דגמי טונר. לא רק שזה אומר שיש תחרות בחנות הזו, זה אומר שכמעט כל מה שתבחרו יהיה איכותי, כי זה מצב שהספקים מבקשים להימנות עם חוג המכירות של אותה חנות ולספק מוצרים איכותיים. כמובן שמוצר בהמלצתה של החנות יהיה האיכותי ביותר בדרך כלל ויבוסס על חומר הדפסה מלא ואיכותי מהרגיל.

טיפ מס' 3 – משלוחים ליעד במקום למרכז חלוקה – יתרון

משלוחים של טונר למדפסת לכתובת היעד שלכם מספקים לכם ללא ספק גם את יתרון הזמן שנחסך לכם בהמתנה במרכזי חלוקה עם תורים משתרכים. בנוסף, אינכם צריכים לנסוע לשום מקום: המשלוח מגיע עד אליכם ארוז ומוגן.