כמה כלים חשובים לבדיקת דומיין של אתר

בין אם זה לצורך החלפת קישורים או בדיקת מתחרים או לצרכים אחרים – מחקר ובדיקה של דומיין מבצע כל מקדם אתרים לפני תחילתו של תהליך קידום אתרים נכון. דומיין הוא שם מתחם הנועד להציג את כתובתו של האתר כך שיהיה ניתן לזכור אותו. הדומיין הוא שמו של האתר כפי שאנו מכירים אותו – כתובת האינטרנט שלו, ובדיקתו מסייעת להכיר את האתר אותו מקדמים או את המתחרים שלו, ובכלל לבדוק אתרים רבים לפני עבודה עמם או מולם. לצורך המחקר ובדיקת הדומיינים ישנם כמה כלים חשובים המסייעים לכל אחד בתהליך קידום אתרים יעיל, ובכלל.

Domain typo generator

לכלי זה ניתן להכניס דומיין מסוים ולקבל רשימה של דומיינים הדומים אליו ורשימה של שגיאות כתיב נפוצות בקשר לדומיין זה. כלי זה הינו כלי יעיל מאוד למקדמי אתרים ומסייע למציאת הזדמנויות קידום אתרים דרך דומיינים בהם יש מספר רב של טעויות בהקלדת שמם.

Who is

כלי שימושי בתהליך קידום אתרים ויעיל מאוד המציג את פרטיו של האדם המחזיק את הדומיין ומאפשר לבדוק את פרטיו של בעל הדומיין, כולל כתובת ה IP עליה הוא מוחזק, סוגו של שרת האחסון ועוד.

Domain Sales History

כלי מעולה הנועד להכיר את המתחרים עוד לפני שעלו אל הרשת. את הכלי הזה תוכלו להכניס מילת מפתח ומיד תקבלו רשימה של כל הדומיינים הכוללים בתוכם את מילת המפתח ונרכשו לאחרונה. הכלי מציג את פרטי הדומיין שנרכש, וגם – דרך איזה אתר בוצעה רכישתו של כל דומיין.

Domain Search

כלי זה מאפשר חיפוש דומיינים על פי מילת מפתח הכלולה בתוכם – גם דומיינים פעילים וגם כאלו שלא. בנוסף הכלי מאפשר סינון לפי מספר תווים, תווים מיוחדים בתוך שם הדומיין, מיקומה של מילת המפתח בתוך הדומיין ועוד.

Domain Suggestions

כלי חכם מאוד העוזר לנו לבחור דומיינים מתאימים לאתר שלנו. אם אתם לא יודעים באיזה דומיין לבחור, פשוט היכנסו לתוך הכלי, הקלידו את מילות המפתח הקשורות לתחום בו אתם מעוניינים והמערכת תצור צירופי מילים אפשריים לפי המאגר הנמצא בתוכה.

Wayback Machine

ההיסטוריה של האינטרנט. הכלי מכיל ביליוני דפי אינטרנט. מה שאם צריכים הוא פשוט להקליד את כתובתו של אתר אינטרנט מסוים וכך תוכלו לראות איך הוא היה נראה במשך השנים. תוכלו לראות דרך הכלי הזה גם אתרים שכבר מזמן אינם פעילים, כך שתוכלו להסתייע בהם בעת קידום אתרים.