קניית טונר למדפסת אשקלון – לשלם פחות ולקבל את האיכות הטובה ביותר

מהם ההבדלים בין קניית טונר למדפסת אשקלון שהוא מקורי לזה שאינו מקורי? מהם ההבדלים בעלויות בין רכישת דיו לטונר? כיצד ניתן לחשב את עלויות ההדפסה היחידה?

יש לך צורך לקנות טונרים למדפסות לייזר או דיו למדפסת אשקלון? זה הזמן לדעת כי יש באפשרותך לחסוך בעלויות ההדפסה. למעשה, קנייה נכונה יכולה לחסוך לך עשרות אחוזים ועד 70% מהעלויות ואין זה משנה אם יש לך מדפסת של חברת HP, EPSON או של שלל חברות אחרות, מוכרות יותר ופחות. כל חברה המייצרת מדפסות, מייצרת גם ראשי דיו וטונרים. במקביל, ישנן חברות המייצרות מוצרים תואמים והעובדה שעומדות לרשותך אפשרויות רבות יכולה להוזיל עלות כל הדפסה יחידה.

ההבדלים בין טונר למדפסת אשקלון מקורי וטונר שאינו מקורי

אחת השאלות שייתכן שיעלו אצלך היא מהם ההבדלים בין דיו או טונר למדפסת אשקלון של החברה המקורית ושל החברה התואמת. שאלה זו רלוונטית וההבדלים בניהם יבואו בדרך כלל לידי ביטוי במחיר וזאת בתנאי שמדובר בחברה תואמת איכותית.

חברות שונות מייצרות דיו וטונר שתואם בדיוק מושלם למדפסת. ברגע שהחברה נבחנת מראש על ידי החנות המוכרת אותה, הרכישה שלך יכולה להיות בטוחה ותוצאות ההדפסה יהיו טובות ואיכותיות ממש כמו בהדפסה דרך שימוש בדיו וטונר מקוריים. אם יש לך צורך לרכוש עכשיו טונר או דיו למדפסת אשקלון, זה הזמן לשאול על האפשרויות העומדות לפנייך ולבצע את הקנייה המשתלמת ביותר עבורך.

הבדלי העלויות בין רכישת דיו למדפסת אשקלון ורכישת טונר

טונר הוא כלי בתוכו יש אבקת קרבון עם פולימר. במהלך ההדפסה האבקה מתחממת והופכת לדיו. היתרונות של שימוש בטונר הוא היכולת להדפיס כמויות רבות של דפים בזמן קצר ובזול כשהחיסרון בא לידי ביטוי ברזולוציית ההדפסה. רכישת טונר למדפסת אשקלון לעסק ולבית תידרש אם יש לך מדפסת לייזר.

דיו הוא מיכל שיש בו כמות של דיו אשר אפשר להעריך מראש לכמה עמודי הדפסה הוא יתאים. לעומת הטונר, הדיו נחשב ליקר יותר ברכישה יחידה, אך אם השימוש שלך במדפסת אינו יום יומי, אלא רק מדי פעם, ייתכן שאין כל סיבה לחפש אחר מדפסת לייזר אלא להמשיך לקנות דיו למדפסת אשקלון ובלבד שביצעת השוואת מחירים בין כל האפשרויות העומדות לפנייך.

איך מחשבים את עלות הדיו או הטונר?

שאלה זו נפוצה ומוצדקת. באופן כללי, החברות היצרניות של המדפסות ומוצרי ההדפסה (המקוריים והחלופיים), גילו כי עמוד הדפסה כולל הדפסה על 5% מהעמוד. החברות השונות מחשבות כמה עמודים (פחות או יותר) הדיו או הטונר ידפיס בהתחשב בכיסוי זה.

בעת בירור פרטים על רכישת דיו או טונר למדפסת אשקלון עלייך לשאול כמה עמודים כל מיכל יכול להדפיס. אם המדפסת שלך שימושית מאד, עלייך לחפש אחר דיו או טונר המתאימים לכמויות הדפסה גדולות. כמו כן, לאחר שיהיה לך את הנתון כמה עמודים כל ראש דיו וטונר יכולים להדפיס וכמה כל אחד עולה, תהיה לך האפשרות לחשב את עלויות ההדפסה היחידה ולבחור את הפתרון המשתלם ביותר עבורך. בקנייה נכונה, תהיה לך אפשרות לחסוך עד 70% בעלות ההדפסה.

נשמח לעמוד לרשותך בקניית דיו או טונר למדפסת אשקלון

חברתנו עומדת לרשותך בדרך לקנייה הטובה ביותר עבורך. נציגי השירות ישמחו לסייע לך לקנות את המוצר התואם את הרגלי ההדפסה שלך, לבצע משלוח של המוצר לכתובת הנוחה לך ולספק אחריות שנתית מלאה בכל קנייה. לפרטים והזמנת טונר או ראש דיו למדפסת אשקלון: 072-3300918.