שחזור קבצים ומידע מכוננים חיצוניים ופנימיים פגומים

אם הכונן הקשיח שלכם נתקע, לא עובד, ואפילו נשבר ונפל, ניתן לשחזר את הקבצים שלו בשירות ייחודי. השירות נותן מענה גם לכונני פלאש שאינו מבוססים על טכנולוגיית החלקים הנעים, כרטיסי SD ו- xD של מצלמות. זכרו כי כונן או כרטיס זיכרון הם בסך הכל אוסף של פלסטיק וצ'יפים. מה שקובע הוא המידע, ואת המידע ניתן לשחזר הרבה יותר בקלות ממה שנדמה לכם. לכן, אם יש לכם אביזר שיש בו מידע, אל תמהרו לזרוק אותו לפח. המידע הזה עשוי להיות שווה הרבה כסף ולשאת ערך רגשי רב עבורכם.

שחזור קבצים או חלקם במעבדה ייחודית

השחזור ייערך במעבדה ייחודית, כשהמטרה היא להוציא את הקבצים שנוצרו שלמים ולהעביר אותם למקום בטוח. אי אפשר להתחייב להוצאת כל הקבצים מההתקן, אבל אפשר בהחלט לשחזר חלק ניכר מהם. שחזור מידע ייעשה באופן אחראי. התקן לא תקין שנוצל עד תום ייזרק, והחומרים שניצלו יישלחו באמצעות תיקייה או יועברו אל כונן קשיח חדש שיספק הלקוח.

עבודה בסטנדרטים גבוהים במיוחד

העבודה תיעשה בסטנדרטים גבוהים במיוחד גם אם הכונן הקשיח הובא למעבדה במצב כמעט טוטלוס. ייעשה מאמץ עליון להצלת החומרים שהוטמעו באותו כונן, כך שהמידע שלכם יינצל ויישמר במקום בטוח. עובדי החברה יעמלו על כל התקן קשיח או כרטיס זיכרון או כונן שיגיע למעבדתם תוך ניצול מקסימום המשאבים כדי להציל עבורכם את החומרים.

טיפול במחשבים שקובציהם נמחקו בשוגג, כולל מחיקה מסל המחזור

חברת שחזור מידע מתמחה גם בתיקון טעויות מחיקה שנעשה במחשבים: שחזור קבצים שנמחקו מסל המחזור והשבתם לתיקיות היעד מהם הן נמחקו. במחשבים, ישנן דרכים שונות לקבלת הקבצים שלכם בחזרה. לא כל קבצים של כל מחשב ניתן להציל, אבל חלק ניכר בוודאי שניתן. אם מחקתם קבצים קריטיים מהמחשב שלכם, הותקפתם על ידי מאלוור שמחק חיצונית חלק מהקבצים ואתם זקוקים לשחזור, פנו לחברת שחזור מידע שתסייע לכם להשיב את האבדה. אל תרימו ידיים. מחיקה מסל מחזור היא לא קיר. היא משהו שניתן להפוך. בחברת שחזור קבצים יספקו לכם את המענה המלא לשם כך, תוך שחזור רוב או אם אפשר כל הקבצים שנמחקו.